Šī gada Baltijas Zīmolu forumā pievērsīsim uzmanību – uzmanībai, jo, KO MEKLĒ, TAS UZVAR.
Cīņa par cilvēku uzmanību ir un paliek lielākā problēma komunikācijas kontekstā.
Par tevi neinteresēsies, ja esi garlaicīgs. Savukārt, ja esi interesants un atmiņā paliekošs, cilvēki tevi meklēs. Tas savukārt tālāk paver iespējas piesaistīt investīcijas, talantus vai pārdot produktus un pakalpojumus.
Forums fokusēsies uz veidiem, kā piesaistīt uzmanību un sekot līdzi “share of search” rezultātiem.
Mēs apspriedīsim arī tādus konceptus kā pozitīvās uzmanības ekosistēma, zīmolu veselība, runāsim par līdz šim vēl nepieredzēto uzmanības krīzi, zīmolu aktīvismu, kā arī noskaidrosim labākos veidus, kā atbalstīt Ukrainu un citus svarīgus mērķus.
Ceturtajā Baltijas Zīmolu forumā aicinām kopā atskatīties uz 2022. gadu industrijā, dalīties uzkrātajā pieredzē un svinēt zīmolus, kas ir godam nopelnījuši iespēju saukties par labākajiem no labākajiem Baltijas līmenī.
Diskusijās ar ārvalstu vieslektoriem un Baltijas veiksmīgāko zīmolu pārstāvjiem kopīgi noskaidrosim, kāda ir uzmanības cena mūsdienu pasaulē.
Programma:
- paneļdiskusijas;
- īpašo viesu lekcijas:
Le Binē (efektivitātes vadītājs aģentūrā adam&eveDDB) ar prezentāciju “Share of Search: A new way to track brands and advertising”
un Krisija Hensone (globālās stratēģijas vadītāja aģentūrā OMD Worldwide) stāstā “Re-building Trust & Empathy in the Age of Attention“;
- “Baltijas Zīmolu topa” dažādu kategoriju uzvarētāju apbalvošanas ceremonija.
Šogad sadarbībā ar Ziedot.lv turpināsim vērst uzmanību uz palīdzību Ukrainai. Pieci eiro no katras iegādātās biļetes tiks ziedoti brīvībai un mieram.
Forums būs vērojams tiešsaistē bez ierobežojumiem vai klātienē, uzrādot ieejas biļeti.
Pasākums norisināsies angļu valodā.
Sīkāku informāciju meklē https://balticbrands.eu/en
Organizē NORD DDB, OMD un RAIT
sadarbībā ar Latvijas Zaļais punkts, Google, Element Digital, TV3 Group, EHR, žurnāls Santa, radio Skonto, JCDecaux, izdevniecība Rīgas Viļņi, DScreens, Delfi, IR Nauda.