Semināra darba kārtība
13:30 – 14:00 Reģistrācija
14:00 – 14:45 Digitālā mārketinga tendences 2020. gadā (S. Volvenkins)
14:45 – 15:05 Kafijas pauze, Networking
15:05 – 16:35 Konversijas optimizācija (CRO). Iespējas, paņēmieni, mīti.
16:35 – 17:00 Jautājumu-atbilžu individuālas sesijas no iMarketings.lv digitālā mārketinga ekspertiem
Pasākumu atklās Sergejs Volvenkins (PhD) – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar vispārīgu tēmu par digitālā mārketinga tendencēm, ko var sagaidīt 2020. gadā. Tendenču apkopojums tika veikts no pasaulē vadošajiem resursiem/uzņēmumiem. No vairāk nekā 50 tendencēm ir atlasītas 9, kas varētu būt aktuālas vietējā tirgū. Šī tēma ar CRO ir saistīta pastarpināti, bet tā būs labs un viegls ievads semināra centrālajai tēmai par mājaslapas sagatavošanu pārdošanai.
Pasākuma otro daļu pilnībā veltīsim Conversion Rate optimizācijas jautājumiem. Darbs ar mājaslapu var notikt ar devīzi: “Pelniet vairāk, pārdodot efektīvāk!”. Konversijas optimizācija (CRO) ir rīks e-komercijas rentabilitātes palielināšanai.
Laikā, kad reklāmas cenas pastāvīgi aug, e-komercijas uzņēmumiem nākas meklēt citus veidus, kā gūt papildu peļņu un veicināt izaugsmi. Palīgā nāk pasaulē pārbaudīta metode, kā celt uzņēmuma ienākumus: uzlabojot e-komercijas vietņu lietotāju pieredzi (UX) un ieviešot statistikas zinātnē balstītas konversijas optimizācijas (CRO) programmas.
Seminārā vairāk uzzināsiet par šādiem jautājumiem:
- Konversācijas optimizācijas procesa veidošanas vadlīnijas
- Kvantitatīva un kvalitatīva lietotāju pieredzes (UX) izpēte
- Efektīvākie analīzes un CRO rīki
- UX validācija pret LIFT, AIDA un citiem modeļiem
- A/B testu veidošanas zinātniskie pamati, hipotēžu prioritizēšana
- Vērtīgi padomi efektīva CRO procesa attīstīšanai
- Svarīgākie CRO “mīti”
- Padomi, kā rēķināt CRO programmu atdevi
Pasākumā varēsiet ne tikai iegūt vērtīgas zināšanas un informāciju, bet arī satikt domubiedrus, izrunāt aktuālus nozares jautājumus un vienkārši forši pavadīt laiku.