Klātienes personīgās zīmolvedības kurss
Kursa mērķis: sniegt zināšanas un praktisku ieskatu personīgās zīmolvedības jomā, trenēt pašprezentācijas, tīklošanas un pozicionēšanās prasmes, stiprināt emocionālās inteliģences kompetences.
Mērķauditorija: uzņēmēji, biznesa attīstības un nodaļu vadītāji, atslēgas cilvēki uzņēmumos, neatkarīgie profesionāļi (konsultanti, kouči, lektori).
Kursa uzdevumi:
1. Sakārtot domas, izveidot uzvarētāja, līdera domāšanas veidu (mindset) un rast atbildes uz jautājumiem:
- kā būt savas dzīves noteicējam?
- kā neizdegt?
- kā sasniegt to, ko patiešām vēlies, bet reizē izbaudīt ceļu uz savu mērķi?
- kā atļauties būt citādam?
2. Iemācīties sevi pozicionēt un rast atbildes uz jautājumiem:
- kas ir manas konkurētspējas priekšrocības?
- kādiem vārdiem raksturot sevi kā profesionāli, kā uzrakstīt veiksmīgu pašprezentāciju?
- kā saprast manu pievienoto vērtību, unikalitāti un kā to padarīt redzamu, atrodamu gan reālajā, gan digitālajā vidē?
3. Trenēt vadīt emocijas un rast atbildes uz jautājumiem:
- kā apstādināt negatīvo domu plūsmu?
- kā neizreaģēt uz apkārtējiem?
- kā neuzņemties atbildību par citu emocijām?
- kā nebaidīties runāt vai jautāt par emocijām?
4. Apgūt instrumentus, paņēmienus, tehnikas atpazīstamībai, pavedienu (leads) ģenerēšanai un rast atbildes uz jautājumiem:
- kā panākt plašu kontaktu loku?
- kā trenēt tīklošanas (networking) prasmes?
- kā radīt pievilkšanās spēku?
- kā uzlabot savu e-reputāciju?
- kā pelnīt sev tīkamā veidā?
5. Sakārtot LinkedIn profilu un rast atbildes uz jautājumiem:
- kā izskatīties labi un profesionāli digitālajā vidē?
- kā veidot jaunus kontaktus un komunicēt iesaistoši?
- kā dalīties ar savām zināšanām un kompetencēm?
Pilna kursa maksa vienam dalībniekam – 720 EUR
Maksa par vienu nodarbību, ja tiek maksāts pa daļām – 150 EUR
Maksā iekļauts:
- 6 personīgās zīmolvedības nodarbības (24 akadēmiskās stundas) klātienē divreiz mēnesī piektdienās plkst. 10.00 - 13.15 un 5 mājasdarbi (30 akadēmiskās stundas);
- mācību materiāli un ieteicamās literatūras saraksts patstāvīgajam darbam;
- kafjas pauzes;
- Genos International emocionālās inteliģences tests;
- apliecība pēc pilna kursa jeb 54 akadēmisko stundu beigšanas.
Vietu skaits ierobežots, darbs mazā grupā līdz 8 cilvēki, kas nodrošina individuālu pieeju katram kursu dalībniekam ar iespēju uzdot papildu jautājumus nodarbību vadītājai.
Pieteikšanās kursam – bezrindas.lv vai support@personigaiszimols.lv
Papildu jautājumi: +371 28 369 212 (Sigita)
Kursa programma
1. nodarbība – 24.02.2023. plkst. 10.00-13.15
Domāšanas sakārtošana: darbs ar personīgā zīmola karti
- Iepazīšanās/iepazīstināšana ar savu personīgo zīmolu.
- Spēcīgo pušu un prioritāšu noteikšana.
- Darbs ar četriem personīgās zīmolvedības pamatprincipiem.
- Personīgā zīmola (e-reputācijas) audits digitālajā vidē.
2. nodarbība – 10.03.2023. plkst. 10.00-13.15
Pozicionēšanās
- Mērķauditorijas un konkurētspējas priekšrocību noteikšana.
- Sava personīgā zīmola promotēšanas kanāli un atbilstošo izvēle.
- Kontaktu loka audits un tā audzēšanas iespējas.
- Aktivitāšu plāna sastādīšana pievilkšanas spēka aktivizēšanai.
3. nodarbība - 24.03.2023. plkst. 10.00-13.15
Pašprezentācijas veidošana
- Veiksmīgas pašprezentācijas izveidošana.
- Pašprezentēšanās treniņš.
- Ķermeņa valodas nianses.
- Unikalitāte – atļauties būt pašam, būt citādam.
4. nodarbība - 14.04.2023. plkst. 10.00-13.15
Tīklošanas stratēģijas izveide un prasmju treniņš
- Tīklošanas mērķa noteikšana un atbilstošās tīklošanas platformas vai pasākuma izvēle.
- Sagatavošanās tīklošanās pasākumam, uzvedība pasākuma laikā, darbības pēc tīklošanas pasākuma.
- Profesionālu tīklotāju raksturojošas iezīmes.
- Tīklošanas treniņš.
5. nodarbība - 28.04.2023. plkst. 10.00-13.15
Emociju vadība
- Emocionālās inteliģences kompetences un to stiprināšanā.
- EQ testa rezultātu analīze.
- Praktiskas tehnikas darbā ar savām un apkārtējo emocijām.
- Darbību plāns sevis stiprināšanai: kā degt, bet neizdegt.
6. nodarbība - 12.05.2023. plkst. 10.00-13.15
Profesionāls LinkedIn profils
- Profesionālas digitālās vizītkartes izveide.
- Digitālās uzticamības veidošana.
- Kontaktu loka audzēšana un iesaistošā komunikācija.
- Atgriezeniskā saite un plāns personīgā zīmola panākumu mērīšanai.