Mārketings ir stāsti, kurus stāstām, nevis lietas, kuras pārdodam, – teica slavenais plikpauris dzeltenajās brillēs un uz mirkli pieklusa.
Šā gada 6. augustā norisinājās mārketinga un sabiedrisko attiecību profesionāļu festivāls "Marketing Shake".
Piedāvājam noskatīties mārketinga speciālistu un vadītāju, PR, satura mārketinga un radošiem guru veltītas videolekcijas. Ieraksti noderēs ikdienas darbā arī uzņēmumu vadītājiem un spožu ideju autoriem, kā arī frīlanceriem un citiem radošo industriju pārstāvjiem.
Reklāmists Ēriks Stendzenieks runās par to, kāds labums patērētājam no mārketinga kampaņas un kam tas vispār vajadzīgs. Ar praktiskiem piemēriem, kā uzņēmuma vadību iesaistīt mārketinga, komunikācijas un PR darbā, dalīsies Draugiem Group runasvīrs Jānis Palkavnieks. Par rebrendingu – ko tas nozīmē un kad nepieciešams, – runās TET mārketinga komunikācijas vadītāja Ieva Melbārde un WeAreDots mārketinga vadītāja Kristina Oļševska. Ar idejām, kā efektīvi analizēt kampaņu rezultātus, dalīsies HTTPool reģionālais vadītājs Arnis Ozols. Savukārt to, kā radīt efektīvu mārketinga, PR kampaņu digitālajā vidē mazbudžeta un bezbudžeta apstākļos, atklās Facebook reklāmas pasniedzējs Rihards Zeiļa un Top Media mārketinga un pārdošanas vadītājs Jānis Polis.
Šeit varat apskatīt detalizētu video ierakstu programmu.