Zinām mēs un zināt jūs, ka bez pārmaiņām progress nav iespējams.
Shift happens.
Pagājušajā gadā jaunā situācija šķita tikai pagaidu variants, taču šodien atskatoties redzam, ka pasaule ir apgriezusies par visiem 180 grādiem. Dzīvojam jaunā pasaulē ar jauniem noteikumiem, pieredzēm un risinājumiem, kurā gudrie ir tie, kas mainās, – tāda ir arī šī foruma tēma. Tiem zīmoliem, kuri ir bijuši un būs gatavi pārmaiņām, šis ir laiks, ko izmantot, lai mācītos un sasniegtu vēl augstākus rezultātus.
Trešajā Baltijas Zīmolu forumā aicinām kopā atskatīties uz 2021. gadu industrijā, dalīties pa ceļam uzkrātajā pieredzē un svinēt zīmolus, kas ir godam nopelnījuši iespēju saukties par labākajiem no labākajiem Baltijas līmenī.
Diskusijās ar ārvalstu vieslektoru un Baltijas veiksmīgāko zīmolu pārstāvjiem kopīgi noskaidrosim, kā zīmoli spējuši pielāgoties un pat uzplaukt jaunajā pasaules kārtībā.
Programma:
- paneļdiskusijas
- īpašo viesu lekcijas
Čārlija Ursela (aģentūras PHD globālā biznesa vadītāja, grāmatas Shift | A Marketing Rethink līdzautore) ar prezentāciju “Shift | A Marketing Rethink – Building a New Ecosystem”
un Džodija Elfika (zīmolu un satura konsultante) stāstā par “Boldness every day: stop making boring work and do something different”
- Baltijas Zīmolu apbalvošanas ceremonija dažādās kategorijās
Forums būs vērojams tiešsaistē bez ierobežojumiem vai klātienē, uzrādot ieejas biļeti kopā ar derīgu digitālo Covid-19 sertifikātu (QR kods par vakcināciju vai izslimošanu) un personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte). Negatīvs Covid-19 tests netiks pieņemts kā alternatīva digitālajam Covid-19 sertifikātam.
Pasākums norisināsies angļu valodā.
Sīkāku informāciju meklē balticbrandforum.com
Organizē NORD DDB, OMD un RAIT
sadarbībā ar Nord ID, Zavod, Element, Nords Porter Novelli, Latvijas Zaļais punkts, RIMI Latvia, Accenture, Httpool, TV3 Group, IR Nauda un Delfi.
-----------------------
We know and you know there is no progress without change.
Shift happens.
Last year we thought that this was just temporary, but today we are faced with the fact that the world has changed for good. This is a new world with new rules, experiences and solutions, where the wise ones are the ones that change – and this is also the theme of this forum. For those brands which have been and are ready for changes, this is the time to use to learn and achieve even better results.
At the Third Baltic Brand Forum, we invite you to look back at 2021 in the industry, share your experience and celebrate brands that have earned the opportunity to be called the best of the best at the Baltic level.
In discussions with guest lecturers and representatives of successful brands in the Baltics, we will find out together how the brands have been able to adapt and even flourish in the new world we are living in.
Program:
- panel discussions,
- special guest speakers
Charli Ursell (Head of Agency Operations – Global Business at PHD, Co-Author of the book Shift | A Marketing Rethink – Building a New Ecosystem)
and Jody Elphick (Brand and Content Consultant) in the story about Boldness every day: stop making boring work and do something different
- Baltic Brand Award Ceremony
The forum will be available online without restrictions or in person, presenting an entrance ticket with a valid digital Covid-19 certificate (QR code for vaccination or overcoming the illness) and an identity document (passport or ID card). A negative Covid-19 test will not be accepted as an alternative to the digital Covid-19 certificate.
The event will be held in English.
Additional information is available at balticbrandforum.com
Organised by NORD DDB, OMD and RAIT
in collaboration with Nord ID, Zavod, Element, Nords Porter Novelli, Latvijas Zaļais punkts, RIMI Latvia, Accenture, Httpool, TV3 Group, IR Nauda and Delfi.